luni, 22 iunie 2015

LICA CHITCAN si muierile 2

Din capitolul femeilor care il sustin, va fac cunostinta astazi cu ANNA COJOC.  Analizand contul de facebook si ce posteaza, pot sa declar ca m-am distrat super tare.... Anna Cojoc este un caracter tipic romanesc....Romanca, de la tara, plecata in Italia sa munceasca si se emancipeaza asa de tare ca uita cine este. Anna Cojoc ( observati Anna cu doi de "n") este de fapt Anisoara Cojoc pe numele ei adevarat, plecata din comuna Oituz....Tanti Anisoara "umbla" acum doar printre lumea buna a Italiei (asteptati  un pic, ca m-am innecat....ha,ha).

Anisoara noastra se pare ca a devenit "comunitate" pe contul ei adevarat.... si si-a facut altul cu numele de Anna Cojoc.


Tipic pitipoancelor plecate in Italia si care sunt cu limba scoasa dupa "artisti" se pare ca tanti Anisoara,  nu stie sa scrie pe romaneste cand posteaza pe peretele lui Lica Chitcan si ii lauda "capodoperile" dar devine tzatza de pe marginea santului cand vorbeste de mine, desi nu ma cunoaste si habar nu are cine sunt... nu mi-as fi permis sa scriu despre ea, dar pentru ca a comentat ca o mahalagioaica, mi-am pierdut un pic de timp sa analizez cine e creatza asta.....




dar ce repede isi aminteste limba materna cand trebuie sa ma jigneasca pe mine....

Trebuie sa precizez ca Anisoara cam inventeaza si cam minte....

Scrie ca eu i-am contactat copiii, ceea ce este fals....Mai scrie ca am contactat artisti italieni , prieteni de ai ei....tanti Anisoara, daca te referi la individul cu nume de sos de fettucini, pot sa iti spun, ca el m-a contactat pe mine.Trebuie sa spun ca acest Baldinetti a pozat cu Chitcan si Chitcan imediat a postat poza pe facebook. Tot Baldinetti a dat like-uri la pozele lui Cioca....cand  Baldinetti a aflat de la mine cat de escroc e Chitcan l-a sters din lista lui...si cand eu am postat conversatia cu Baldinetti, Cioca l-a sters din lista ei si Chitcan  a sters pozele cu ei doi.

 Am postat conversatia cu acest Alfredo Baldinetti  si din conversatie reiese ca:

- el ti-a fost iubit Anisoara Cojoc!!! Ca, asa iti faci tu artisti prieteni , asta e treaba ta...daca trebuie sa te culci cu ei ca sa ai prieteni artisti....pe mine nu prea ma intereseaza .

- tot Alfredo a zis ca tu i-ai facut cunostinta cu Cioca si lui i-a placut de ea si i-ai  mai spus ca e doar prietena lui Chitcan....si tot tu i-ai spus lui Alfredo ca Cioca ti-a cerut bani....El, te-a avertizat sa nu-i dai bani ca " lui nu i-a mirosit a lucru curat" Acum ma intreb: ce credeai ca el o va place pe Cioca  si ii va da el banii??? Poate Cristina Cioca s-a gandit ca pentru o noapte, ii va da ceva lovele si Chitcan pentru bani va inchide ochii...ca doar " o spalam si e ca noua" , nu????

Conversatia cu Alfredo o puteti gasi aici:

http://ratacirilepasariiphoenix.blogspot.ro/2014/06/lica-chitcan-activitatea-de-cerseala-de.html





Cat despre locatiile unde si-a tinut Chitcan asa-zisele concerte,.... era un  restaurant la subsolul unei pensiuni, hai sa nu mai prostim oamenii. A incercat si Florinel Plantos sa scrie pe blogul lui ca Chitcan cucereste Italia si se intalneste cu Papa, am ras cu lacrimi!!!!!


Si o ultima intrebare: toti prietenii tai artisti, ti-au trecut prin pat, inainte de a-ti deveni prieteni???

O ultima remarca: am vazut cat de analfabeta ma considera Chitcan, dar pentru ca tu esti asa de pupincurista se pare ca nu observa cat de analfabeta esti tu.... tipic acestui escroc!


2 comentarii:

  1. NE VEDEM LA TRIBUNAL DOINA MA VEI CUNOASTE PERSONAL .CA SUNT TARANCA SI CA SUNT DIN OITUZ SUNT MANDRA SI NU IMI ESTE RUSINE ,CA TU IMPROSTI CU NOROI IN IMAGINEA MEA SI CA ITI PERMITI SA FACI PUBLIC ASEMENEA ABERATII VEI DA SOCOTEALA IN FATA LEGII.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aberatii?? Am analizat ce postezi si cum....tu ai avut curajul sa scrii aberatii despre mine fara sa ma cunosti, fara sa citesti dovezile postateimi ceri prietenia pe facebook, dupa ce dai crezare aberatiilor si minciunilor spuse de Chitcan, un escroc care toata viata a trait pe banii femeilor???....femei ca tine, e plina Italia....mai citeste ce a scris fostul tau iubit....sa vedem cine va da socoteala in fatza legii!!!!!

    RăspundețiȘtergere