duminică, 23 noiembrie 2014

Lica Chitcan si popaliky


Pagina de facebook  Popa Liky este  pagina  romanului(  semnificatif  am ales  numele contului, exact numele de e-mail pe care l-a folosit LICA CHITCAN cu mine…) Mi-a zis , dupa un timp, ca prietenul lui bun, Florin Porumb, i-ar fi spart parola, si fiindca nu voia ca el sa citeasca intimitatile noastre si-a facut alt cont cu numele de  ccostaceov…Popa liky e o combinatie intre numele  mamei ( de domnisoara si acum dupa divortul de batranul Chitcan  si Liky numele cum il strigau cei din Italia, ca nu puteau pronumta  LICA) . Ccostaceov, este numele tatalui , un rusnac , care si-a schimbat , mai tarziu, numele din Costaceov  in Chitcan. O fi Chitcan de la localitatea Chitcani, sau o  premonitie la caracterul de soarece a viitorului lui fiu ???? In tot cazul, numele i se potriveste de minune! Mai tarziu, am aflat ca nu Florin Porumb i-a spart parola, ci chiar amanta, i-a gasit contul Popa Liky ( pentru ca, tinand sa imi arate mie ca nu are nimic de ascuns, si-a pus o poza cu moaca lui pe contul de messenger popa liky…..si asa i l-a gasit amanta de atunci Lia Gornoviceanu….

Comentam pe pagina de facebook popa liky cu cineva din Onesti, care mi-a spus ca ar trebui sa recunosc ca sunt naiva si ca LICA CHITCAN  m-a fraierit rau….am recunoscut. Apoi am stat si m-am gandit….nu e ca nu l-am intrebat de ce toata abureala si ce urmareste….mi-a raspuns …si eu l-am crezut. Greseala mea, e ca nu am intrebat direct de bani….m-am gandit ca poate vrea o aventura ( ca nu fusese nimic intre mine si el in tinerete) Redau mai jos, doua e-mailuri de-ale lui  si veti intelege din ce scrie ce discutasem cu el… Deci , nu este ca am fost atat de naiva….doar ca, eu nu am anticipat deloc sarlatania lui pentru bani…

 
 
Au ajuns la urechile mele ,cum ca LICA CHITCAN dupa ce m-a facut nebuna  si paranoica ( si am atasat in postarile anterioare, e-mailuri, in care tocmai el,e unul “de-al casei”,  la sectia de psihiatrie, si e-mailuri in care imi scria ce medicamente ia) acum spune ca ne-am cunoscut pe net, eu cautand o relatie strict sexuala,pentru care ma ofeream sa platesc ( poate domnul nostru prostituat, a mai avut astfel de relatii) eu una nu si postez aici o poza din liceu in care sunt cu niste college de clasa, la Slanic si el se vede undeva in fundal. Am gasit poza ( nu am avut decat doua in care apare si el: aceasta si una la majoratul meu, apare tot pe fundal, caci venise cu un grup de baieti cu care canta ) Am scris undeva pe blog, ca manierele lui Lica Chitcan lasa  de dorit si ca m-am simtit ingrozitor de stanjenita si umilita , cand la Bucuresti, intr-un restaurant de lux, in timpul mesei s-a sters la gura cu maneca pulovarului…..uitandu-ma la poza asta, am realizat, ca e un  gest din tinerete ( bine ca nu si-a sters mucii in fatza mea in acelasi mod, ca in aceasta poza J J  Deci, dovada ca nu l-am acostat pe net pentru sex si ca ne stiam din adolescenta!!!
 


 Eu sunt cea in alb, el e cel care se sterge la nas!!!!

Tot zilele acestea, am vazut  ca a postat niste tablouri cu peisaje, care pleaca pentru e expozitie….oricum el plateste ca sa aiba aceste tablouri la aceasta expozitie….noroc de Cristina Cioca ca si-a reluat activitatea si poate sa-i plateasca…..un intretinut , iaca , ramane un intretinut!!!

 
 
 
Si apropos de Cristina Cioca…..cica ar fi spus ca relatia ei cu Chitcan nu e bazata pe sex….inseamna ca fosta amanta a lui Chitcan, Lia, a intuit correct.... fata a crezut ca o sa devina o doamna importanta in Onesti…poate a aburit-o si pe ea,ca pe celelalte ( cum ca ii scoate un CD) Imi aduc aminte ca LICA CHITCAN a avut pe vremea cand relatia lui cu Cioca era la inceputuri ( 2010-2011)  pentru doar vreo doua luni ,un studiou de inregistrari, pe care l-a inchis tot atat de repede pe cat l-a deschis…. ( Cristina tot asteapta sa ii faca vre-un CD!!! ) O fi  asa cum a intuit Lia Gornoviceanu…..dar ma indoiesc…adica ea, e aceeasi  femeie, care, si-a  dus fica la maica-sa in weekend, are o noapte pasionala cu amantul si luni de dimineata ,cand tipu’ pleaca la servici, ea pleaca in Italia, la celalalt barbat….treburile nu merg cum vrea ea acolo, si se intoarce si are pretentia ca tipu din Onesti sa o accepte inapoi…ce astepta oare ,sa se intample in Italia, intr-o saptamana???  Dar asta e o alta poveste…nu ma intereseaza Cristina si nici viata ei….pun intrebari si caut raspunsuri ,doar in contestul in care ii accepta murdariile lui Lica Chitcan…O femeie onorabila, ar fi incercat sa afle adevarul despre el, de la cei care nu sunt prietenii lui Chitcan…ar fi cerut dovezile mele, inainte sa le postez aici…dar cand ea gandeste ca el, chiar nu cred ca e departe de moralitatea lui. O femeie care isi pune concubinul inaintea ficelor ( ca are doua,  si care nu a postat nici macar o poza , o singura poza cu nepotelul ei) nu cred ca mai are nevoie de descriere….

Cineva mi-a spus ca nu voi mai vedea cei 5000 de euro de la Chitcan….”too bad” pentru el….eu voi continua sa postez sis a investighez pan ava aparea romanul si ii voi scoate banii…dar, romanul trebuie scris de cineva cu experienta….realizez ca nu sunt in masura sa o fac… nu sunt  naiva!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu